Σπιτική μαρμελάδα φράουλα

Η φράουλα έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες, είναι πλουσια σε θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες Β και C και περιέχει μεγάλες ποσότητες σε μαγγάνιο κάλιο, σίδηρο αλλά και σε φυτικές ίνες! Τα 100γρ φράουλες περιέχουν λιγοτερες από 30 θερμίδες! Οπότε φρόντισε να βάλεις τη φράουλα στην διατροφή σου! Ο Μάιος είναι ο κατάλληλος μήνας οπότε εκμετάλλευσου το!

Παρακάτω σου έχω έτοιμη την πιο πετυχημένη συνταγή για μαρμελάδα φράουλα! Δοκίμασε την και περιμένω να μου πεις εντυπώσεις! Μπορείς να βρεις κι άλλες εύκολες συνταγές εδώ!

 

Υλικά που θα χρειαστείς:
1 κιλό φράουλες
700 γραμμάρια ζάχαρη
Χυμό από μισό λεμόνι

Εκτέλεση:
Πλένουμε καλά τις φράουλες  αφαιρούμε το κοτσάνακι , τις κόβουμε στα τέσσερα και τις τοποθετούμε σε μια κατσαρόλα!

Έπειτα περνούμε την πρέσα (αυτή που κάνουμε τον πουρέ) και πολτοποιούμε τις φράουλες! Αν δεν έχετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πιρούνι! Εμένα μου αρέσει να έχει και κομματάκια οπότε δεν τις πολτοποιώ παρα πολύ! Προσθέτουμε τη ζάχαρη και την αφήνουμε να σταθεί με τις φράουλες περίπου μία ώρα!

Έπειτα βράζουμε την μαρμελάδα μας σε μέτρια φωτιά και ξαφρίζουμε! Ανακατεύουμε συνέχεια με μια ξύλινη κουτάλα! Θα χρειαστείτε περίπου μισή ώρα!Θα καταλάβετε ότι είναι έτοιμη όταν θα μένει  η μαρμελάδα στην κουτάλα ελαφρώς συμπυκνωμένη! Τότε ρίχνουμε το χυμό λεμόνι και το αφήνουμε να πάρει μια ακόμα βράση περίπου 2 λεπτά! Αποσύρουμε από την φωτιά  και είναι έτοιμη να την βάλουμε σε αποστειρωμένα βαζάκια! Να θυμάστε: Ζέστη η μαρμελάδα ζεστά και τα βάζα!
Σφραγίζουμε καλά και τα γυρνάμε ανάποδα με το καπάκι προς τα κάτω! Όταν κρυώσουν τα αποθηκεύουμε!

Tags from the story
Written By
More from xrysaxasapi
Σχολική τσάντα τι να διαλέξω για το παιδί μου;
Η σχολική χρονιά ξεκινάει σε λίγες μέρες! Ένα από τα πράγματα που...
Read More
0 replies on “Σπιτική μαρμελάδα φράουλα”