Διατροφή και άσκηση: Συμβουλές για να παραμείνετε σε φόρμα το καλοκαίρι

Beautiful woman practicing yoga outdoors against blue sky

Το καλοκαίρι είναι η εποχή που θέλεις να νιώθεις αυτοπεποίθηση με το σώμα σου και να απολαμβάνεις τον ζεστό καιρό. Πως μπορείς να κρατηθείς σε φόρμα; Τι να επιλέξεις στην διατροφή σου;

Ακολουθώντας μερικές απλές συμβουλές για υγιεινή διατροφή και άσκηση, μπορείς και εσύ να πετύχεις τους στόχους σου και να νιώσεις υπέροχα με τον εαυτό σου!

Διατροφή: Τι να προσέξεις

  • Πρόσθεσε φρέσκα, ολόκληρα τρόφιμα: Γέμισε το πιάτο σου με φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, άπαχο κρέας, πρωτεΐνες και υγιή λίπη.
  • Περιόρισε την επεξεργασμένη τροφή, τα ζάχαρη και τα ανθυγιεινά λίπη: Αυτά τα τρόφιμα μπορούν να σε κάνουν να νιώθεις φουσκωμένη και κουρασμένη, και να σαμποτάρουν τους στόχους σου για απώλεια βάρους.
  • Πιές άφθονο νερό: Το νερό σε βοηθά να νιώθεις χορτάτη, να ενυδατώνεσαι και να έχεις ενέργεια. Πολλές φορές μάλιστα μπορεί να διψάς και να μην πεινάς όπως νομίζεις!
  • Κάνε μικρά, συχνά γεύματα: Αυτό θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου σε σταθερά επίπεδα και να αποφύγεις την υπερφαγία.
  • Μην παραλείπεις γεύματα: Το να παραλείπεις γεύματα μπορεί να σε οδηγήσει σε μεγαλύτερη κατανάλωση τροφής μέσ στην ημέρα!
  • Αν δεν έχεις χρόνο για γεύμα δοκίμασε το wellosophy meal replacement , υποκατάστατο γεύματος της oriflame , το οποίο θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι , την πρωτεϊνη που είναι απαραίτητη στον οργανισμό σου και με μόνο 200 θερμίδες!

Μάθε περισσότερα για το υποκατάστατο γεύματος wellosophy meal replacement!

Άσκηση:

  • Βρες μια δραστηριότητα που σου αρέσει: Εάν δεν σου αρέσει η άσκηση, είναι απίθανο να μπεις σε αυτή τη διαδικασία. Δοκίμασε διαφορετικά είδη δραστηριοτήτων μέχρι να βρεις κάτι που σου αρέσει. Κολύμπι , τένις, περπάτημα , yoga, τρέξιμο. Έξτρα tip κατέβασε μια εφαρμογή για γυμναστική στο σπίτι 
  • Ξεκίνησε αργά και αύξησε σταδιακά την ένταση και τη διάρκεια των προπονήσεων: Μην το παρακάνεις στην αρχή.
  • Στόχος για 20-30 λεπτά μέτριας έως έντονης άσκησης τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας: Μπορείς να το χωρίσεις σε μικρότερες περιόδους, εάν είναι απαραίτητο.
  • Ενσωμάτωσε την άσκηση στην καθημερινή σου ρουτίνα: Πάρε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ, κάνε βόλτα με το ποδήλατο ως τη δουλειά ή κάνε ασκήσεις στο σπίτι ενώ παρακολουθείς τηλεόραση.
  • Κάνε ασκήσεις ενδυνάμωσης: Η μυϊκή ενδυνάμωση θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες, ακόμη και όταν δεν ασκείσαι.

Συμβουλές για να παραμείνεις στο στόχο σου:

  • Θέσε ρεαλιστικούς στόχους: Μην προσπαθήσεις να κάνεις τα πάντα ταυτόχρονα. Ξεκίνα με μικρούς, εφικτούς στόχους και αύξησε τους σταδιακά.
  • Βρες μια φίλη: Η άσκηση με έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις παρακινημένη και να διασκεδάσεις περισσότερο.
  • Μην τα παρατάς: Θα υπάρξουν ημέρες που δεν θα έχεις όρεξη για άσκηση. Απλώς σήκω από τον καναπέ και κάνε το καλύτερο που μπορείς για τον εαυτό σου!

Ακολουθώντας αυτές τις απλές συμβουλές, μπορείς να υιοθετήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής που θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου  για απώλεια βάρους και να νιώσεις υπέροχα το καλοκαίρι αλλά και όλο το χρόνο.

Επιπλέον συμβουλές:

  • Μην φοβάσαι να ζητήσεις βοήθεια: Εάν χρειάζεσαι καθοδήγηση, μίλησε με έναν διατροφολόγο ή έναν personal trainer ή ακόμα μπες στο δικό μας wellosophy club! Μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μαζί ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που ταιριάζει στις ανάγκες σου.
  • Μην συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους άλλους: Ο καθένας είναι διαφορετικός και έχει το δικό του μοναδικό ταξίδι απώλειας βάρους. Εστίασε στη δική σου πρόοδο και γιόρτασε τα επιτεύγματά σου.
  • Να έχεις υπομονή: Η απώλεια βάρους χρειάζεται χρόνο και προσπάθεια. Μην απογοητεύεσαι εάν δεν δεις αποτελέσματα αμέσως. Συνέχισε και τελικά θα πετύχεις τους στόχους σου.

Να θυμάσαι, το πιο σημαντικό είναι να βρεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής που μπορείς να διατηρήσετε μακροπρόθεσμα. Όταν βρεις αυτό που λειτουργεί για εσένα, θα είσαι στο σωστό δρόμο για μια πιο υγιή και ευτυχισμένη ζωή.

Καλή επιτυχία

Written By
More from xrysaxasapi
20 στόχοι για την νέα χρονιά!
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή κάνω μια λίστα και καταγράφω τι κατάφερα να...
Read More
0 replies on “Διατροφή και άσκηση: Συμβουλές για να παραμείνετε σε φόρμα το καλοκαίρι”