15 σούπερ τροφές για να χάσεις λίπος και να χτίσεις μυς!

15 σούπερ τροφές για να χάσεις λίπος και να χτίσεις μυς!

Ήρθε το καλοκαίρι και τα γυμναστήρια πήραν φωτιά, οι δίαιτες πάνε και έρχονται, τα σκευάσματα για να χάσεις βάρος έχουν την τιμητική τους! Σκέφτεσαι “Πώς θα βγω στην παραλία;”

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα Μάθε παρακάτω ποιες τροφές μπορούν να σου αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα και να σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος!

Για να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα και να χάσεις λίπος χρειάζεται μια ποικιλία πρωτεϊνών, λαχανικών, φρούτων υδατανθράκων και καλών λιπαρών! Η κατανάλωση πρωτεΐνης βοηθά στη δημιουργία και διατήρηση των μυών αλλά και στην καύση του σωματικού λίπους, αφού διεγείρει την παραγωγή της αυξητικής ορμόνης αλλά και της γκυκαγόνης που αυξάνει το αίσθημα κορεσμού. Επίσης τα καλά λιπαρά που βρίσκονται στο βοδινό, αρνίσιο αλλά και κατσικίσιο κρέας και στα γαλακτοκομικά προϊόντα συμβάλλουν στην απώλεια και την καύση λίπους! Τα Ω-3 λιπαρά οξέα βελτιώνουν τη χλωρίδα του εντέρου και βοηθούν στην πέψη, ενώ συμβάλλουν στον μεταβολισμό των πρωτεϊνών. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι απαραίτητα για την ανάκαμψη από την άσκηση. Τέλος οι υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη τροφοδοτούν τους μυς σου ώστε να έχεις αρκετή ενέργεια όταν γυμνάζεσαι.Σου έχω ετοιμάσει  15 σούπερ τροφές που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την μυϊκή σου μάζα και να χάσεις λίπους!



Διάβασε επίσης πως θα κάνεις το μεταβολισμό σου να πετάει !

Ξεκινάμε..

  1. Αβγό Πλούσια πηγή πρωτεΐνης 7γρ/αβγό. Μην ανησυχείς για τη χοληστερόλη στο αβγό. Μπορείς να καταναλώνεις μέχρι 5 την εβδομάδα!
  2. Βρώμη Σου παρέχει υδατάνθρακες χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη για ενέργεια! Προσπάθησε να την βάλεις στη ζωή σου καθημερινά!
  3. Γαλοπούλα Το στήθος γαλοπούλας έχει σχεδόν 0 γραμ. Λιπαρών και σου παρέχει πρωτεΐνη για μυϊκή μάζα και ανάκτηση των δυνάμεων σου!
  4. Κόκκινο κρέας Σου παρέχει πρωτεΐνη, βιταμίνη Β12, κρεατίνη αλλά και λιπαρά οξέα Ω-3  αν τρως βοδινό ελευθέρας βοσκής! Προτίμησε μπριζόλες ή μπιφτέκια  που θα το συνοδεύεις με σαλάτα 2 φορές την εβδομάδα!
  5. Νερό Όταν πίνεις νερό αποτρέπεις την κατακράτηση υγρών, βοηθάς την ανάρρωση των μυών και προλαμβάνεις την αφυδάτωση από την άσκηση ! Προσπάθησε να πίνεις 10 ποτήρια νερό την ημέρα!
  6. Μήλο Η πηκτίνη που περιέχει το μήλο βοηθά στην απώλεια βάρους αυξάνοντας τον κορεσμό. Το μήλο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και όπως λέει και ο λαός ” Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα”
  7. Μπρόκολο Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε διαλυτές φυτικές ίνες και έχει πολύ λίγες θερμίδες! Λαχανικό που σε βοηθάει στην απώλεια του λίπους! Προσπάθησε να το βάλεις όσο πιο συχνά μπορείς  στην διατροφή σου μπορείς να το καταναλώσεις βραστό ή ώμο!
  8. Λιναρόσπορος Πλούσια πηγή φυτικών ινών, πρωτεΐνης και Ω-3 λιπαρά οξέα! Άλεσε τον ώστε να πάρεις όσο περισσότερες θρεπτικές ουσίες μπορείς. Πρόσθεσε 1κ.σ σε σαλάτες ή σε γιαούρτι!
  9. Ντομάτα Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λυκοπένιο και βιταμίνη C η οποία ενισχύει το μεταβολικό Ρυθμό. Δύο ντομάτες την ημέρα σου παρέχουν περίπου τα 2/3 της βιταμίνης C  που χρειάζεται ο οργανισμός σου!
  10. Ξηροί καρποί (Ανάμεικτοι, χωρίς αλάτι) Περιέχουν μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνη Ε, ψευδάργυρο, κάλιο, μαγνήσιο και πολλά άλλα πολύτιμα στοιχεία! Οι Ανάμεικτοι ξηροί καρποί έχουν αρκετές θερμίδες γι αυτό και χρειάζεται προσοχή στην ποσότητα που καταναλώνεις!Κατανάλωσε  τους σαν σνακ δεκατιανό ή απογευματινό!Μια χούφτα είναι ιδανική ποσότητα που μπορείς να καταναλώσεις!
  11. Πορτοκάλι Περιέχει βιταμίνη C , μαγνήσιο και είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά! Κατανάλωσε 1-2 Πορτοκάλια την ημέρα!
  12. Σολομός Μια από της καλύτερες πηγές λιπαρών οξέων Ω -3 η οποία σου δίνει και 20 γραμμ πρωτεΐνης ανά μερίδα! Προτίμησε άγριο σολομό 1 φορά την εβδομάδα!
  13. Γιαούρτι Το γιαούρτι (ή η γιαούρτι) είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, ασβέστιο αλλά και προβιοτικά. Τα προβιοτικά είναι μη παθογόνοι μικροοργανισμοί που μοιάζουν με τα ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου και τα οποία, όπως έχει αποδειχθεί, βελτιώνουν τη φυσιολογική εντερική χλωρίδα. Βάλε στην καθημερινή σου διατροφή το γιαούρτι
  14. Σπανάκι Μια από της πιο αλκαλικές τροφές. Το σπανάκι αποτρέπει την απώλεια μυϊκής και οστικής μάζας! Πράγμα που δεν θέλουμε να χάσουμε κάνοντας κάποια δίαιτα. Μπορείς να το καταναλώσεις ώμο σαν σαλάτα ή ελαφρώς βρασμένο!
  15. Τσαι ( Πράσινο) ισχυρό αντιοξειδωτικό και φυσικό διουρητικό. Επιταχύνει την καύση λίπους και βελτιώνει τα επίπεδα σακχάρου του αίματος και το κυκλοφοριακό. Επιτρέπονται 2 φλυτζάνια ημερησίως.
Να θυμάσαι: Φάε πρωτεΐνες, φρούτα λαχανικά και καλά λιπαρά καθημερινά, να πίνεις 2 φλυτζάνια νερό με κάθε γεύμα,προσπάθησε οι υδατάνθρακες που προσλαμβάνεις να έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και προπάντων δώσε μεγάλη προσοχή στην ποσότητα!Στην διατροφή όλα επιτρέπονται αρκεί να έχουμε μέτρο! Ο συγκεκριμένος τρόπος διατροφής μαζί με ήπια μυϊκή ενδυνάμωση θα ενισχύσουν τον μυϊκό σου ιστό και θα κάψεις ποιο γρήγορα λίπος!
Σε φιλώ
Χρύσα! 😘
Close Menu